Skip to main content

Gekauft

Wie immer…keine Anlageempfehlung.

Ich habe, wie angekündigt eine Aktie ins “Kann Jeder”-Depot eingekauft.

Topic TRADES

0 comments

Would you like to be the first to write a comment?
Become a member of Finanzen Anders and start the conversation.
Become a member